آشنایی با انواع جعبه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آشنایی با انواع جعبه
نوشته شده در یک شنبه 14 شهريور 1400
بازدید : 155
نویسنده : وحید اکبری

معرفی:

امروزه هرکس براساس نیاز خود باید اقدام به چاپ جعبه فوری در تهران نماید. ما به شما توصیه میکنیم برای فروش بیشتر اقدام به این کار نمایید چراکه هرگز از این کار پشیمان نخواهید شد . پس این کار یعنی چاپ جعبه را سفارش داده و به فروش هرچه بیشتر محصولات خود کمک کنید. در این مقاله شما را با انواع جعبه آشنا خواهیم کرد تا بر حسب نوع نیاز خود یکی از این انواع را سفارش داده و استفاده نمایید.

سیر تا پیاز عکاسی تبلیغاتی

 جعبه های قفسه ای آماده

جعبه های قفسه ای آماده نوعی جعبه است که در قفسه های خرده فروشی مشاهده می کنید که تعدادی از کالاهای فروشی را به نمایش می گذارد. این جعبه ها دارای دو عملکرد هستند: اول اینکه محصولات شما را به صورت ایمن ذخیره می کنند و دوم اینکه، جذابیت نمایش محصولات و برندهای شما را افزایش می دهند.

همچنین بخوانید :  درباره عایق بندی چه میدانید؟

این سبک از جعبه ها می توانند متناسب با اندازه محصول و بسته شما طراحی شوند. همچنین جعبه های قفسه ای می توانند با کد محصول، آرم ها، نام های تجاری، بارکد ها و همچنین محتوای جعبه چاپ شوند. مارک تجاری می تواند در قسمت جلوی جعبه باشد تا فروش را افزایش دهد. این نوع بسته بندی ها به ترانزیت ایده آل حمل و نقل تبدیل شده اند.

جعبه قفسه آماده

[ همچنین بخوانید: نگاهی به پوستر و انواع آن

جعبه های قفل دار

جعبه های قفل دار معمولا برای حمل وسایل کوچک استفاده می شوند. این جعبه ها محکم و سریع و آسان برای مونتاژ هستند که مهمترین کاربرد آنها استفاده در مصارف پستی است. این جعبه ها را می توان به صورت ساده در جعبه های راه راه سفید، قهوه ای چاپ کرد. این نوع از جعبه های مقوایی بسیار مقرون به صرفه هستند، در طول تولیدشان ضایعات بسیار کمی تولید می شود. جعبه ها بسته به شرایط مورد نیاز شما به دو مدل قهوه ای یا سفید تولید می شوند و در صورت لزوم به صورت ساده یا حداکثر دو رنگ چاپ می شوند.

 

 کاتالوگ چیست و چه انواعی دارد؟

این جعبه ها معمولا برای حمل اشیاء ریز و کوچک به کار برده می شوند.

بعلاوه، بسیار محکم و سبک هستند و به همین دلیل، در ارسال محموله های پستی از آنها استفاده می شود.

جعبه قفل دار

 

 جعبه به سبک پاکت نامه

این نوع از جعبه های مقوایی از لحاظ ظاهری به پاکت شبیه است و قسمت زیر پاکت این توانایی را دارد که بدون استفاده از نوار یا چسب بسته بندی شود. همچنین دارای یک درب محکم است که به زیبایی قفل می شود. ما می توانیم این سبک از جعبه ها را به چند روش براساس نیاز های فردی شما تغییر دهیم به دین صورت که:

* با اضافه کردن سوراخ ها او را به یک جعبه قفسه آماده تبدیل کنیم.

*  می توانیم فلپ بالایی را به صورت کامل حذف کنیم تا یک واحد نمایشگر تشکیل شود.

* می توانیم در جهت بهبود بسته بندی یک قفل به آن اضافه کنیم.

 

جعبه به سبک نامه

 

همچنین بخوانید : هر آنچه درباره کارت ویزیت باید بدانید

 

کیف پول بسته بندی

از کیف پول بسته بندی برای بسته بندی وسایل کم عمق استفاده می شود. محصول در مرکز بسته قرار دارد و کیف پول در اطراف آن تاشو است، برای آب بندی نیاز به چسب دارد. اضافه کردن یک بافر باعث افزایش محافظتی جعبه می شود که این سبک ارائه شده یک راه خوب برای بسته بندی وسایل سنگین است.

بسته به نوع محافظت از محصول مورد نیاز، کیف پول ها را می توان از جعبه یک یا دو جداره تهیه کرد. در صورتی که ممکن است با یک تیغه استنلی باز شود، می توان این وسایل را در وسط قرار داد تا کیف پول ها 50 میلی متر جمع شوند و یا تا 50 میلی متر با هم ، هم پوشانی داشته باشند تا از محصول محافظت کنند.

 طراحی لوگو چگونه انجام می گیرد

 

جعبه هایی به سبک پیتزا

این نوع از جعبه های مقوایی فقط به پیتزا محدود نمی شوند، این سبک جعبه ها اغلب به عنوان بسته پستی برای طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شوند. از آن جایی که ما از نظر درجه بندی مواد غذایی مجاز نیستیم، نمی توانیم جعبه هایی برای تماس مستقیم با مواد غذایی تولید کنیم، بنابراین اگرچه به این روش ”سبک پیتزا” گفته می شود که ما برای این منظور نتوانستیم تأمین کنیم، اما می توانیم به عنوان بسته بندی مواد غذایی ثانویه یا هر نوع دیگری تولید کنیم.

همچنین بخوانید :  نگاهی به جعبه هاردباکس و انواع آن

 

این نوع از جعبه ها را هم بسته به نیاز شما می توانیم در طرح های دلخواه چاپ و یا با ضخامت های مختلف تولید کنیم. از جعبه های به سبک پیتزا پس از تولید، بسته بندی های مسطحی تهیه می شود که آنها را برای نگهداری آسان و راحت می کند.

جعبه پیتزایی

 

کارتن تخم مرغی صادراتی

کارتن هایی که برای بسته بندی تخم مرغ های صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند در دو حالت تک ردیفه و دو ردیفه تولید شوند. کارتنهای تولید شده می توانند به دو رنگ قهوه ای و سفید باشند و چاپی هم که بر روی آنها انجام می شود می تواند تا 4 رنگ اصلی را پوشش دهد. از آنجایی که برای صادرات نیاز است تا مسیر طولانی را کارتن ها در کامیون های یخچال دار بگذرانند لازم است تا در هنگام تولید از کارتن های 5 لایه استفاده شود تا قدرت استحکام آن بالا رود.

البته برای تخم مرغ های صادراتی بیشتر سعی می شود تا از کارتن هایی که از ظاهری بسیار زیبا و شیک برخوردار هستند، استفاده شود. رنگ بندی و ظاهر بسته بندی ها بر اساس خلق و خوی مردم کشور مقصد انتخاب می شود. بسته بندی های صادراتی باید آنقدر جذاب باشد که بتواند مشتری را با یک نگاه به سمت خود بکشاند و فروش را افزایش دهد.

 همچنین بخوانید : درباره بروشورها چه میدانید؟

 

جعبه تخم مرغ

 




:: برچسب‌ها: انواع جعبه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: